Bästaste låten???

Okej mina vänner, behöver er hjälp!

 

Till vår bilresa upp till Åre nästa vecka ska alla bränna varsin skiva med sina absoluta favoritlåtar. Jag har ju självklart några låtar som jag aldrig tröttnar på, men jag skulle gärna behöva lite inspiration från er på bra låtar. Jag hade tänkt bränna en lugn cd och en party-cd. Så nu vill jag att alla som läser det här kommenterar med att skiva ner er bästaste låt (ni kan ju vara anonyma om ni inte vågar stå för er musiksmak). Om ni bara fick lyssna på en enda låt i resten av era liv vilken skulle ni välja då? Eller ni kan ju välja en lugn låt och en låt man "taggar till" av om ni vill, så jag får förslag till båda skivorna?

 

Tack på förhand!!!


 


Kommentarer
Postat av: petra

Haha, samma gamla problem år ut och år in! :)

En bra lugn låt är "Kate Nash - Nicest thing" eller kanske Coldplay - What if.

En låt som jag tycker e asparty är Justice - we are your friends

hoppas det hjälpte lite!

2008-01-18 @ 20:00:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback