Några frågor får sammanfatta det gångna året

Hittade några bra frågor för att summera det gångna året på någon anans blogg;



Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Självklart, massor av saker...


Höll du några av dina nyårslöften?
Förra året bestämde jag och Jörgen oss för att träna minst 3 gånger i veckan, det har faktiskt gått ganska bra med det.

Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Näe

Dog någon som stod dig nära?

Mmm...

Vilka länder besökte du?
Malta, Spanien, Grekland, Danmark, Norge

Är det något du saknar år 2007 som du vill ha år 2008?
En egen fin lägenhet skulle ju inte sitta fel.

Vilket datum från år 2007 kommer du alltid att minnas?
Datum och datum, men jag kommer troligtvis aldrig glömma den 23:e januari, och Pappas begravning. Kommer nog även alltid minnas Max student, och de resor jag gjort.


Vad var din största framgång 2007?
Ja du, det får väl vara att jag tagit mig igenom ytterligare ett års studier...

Vad var ditt största misstag 2007?
Att jag kanske inte sa precis allt jag velat säga till pappa medan jag kunde.

Har du varit sjuk eller skadat dig?
Var riktigt risig i någon vecka efter Mallis i somras, men annars har jag klarat mig ifrån några större krämpor.


Bästa köpet?
Min dator, resorna, svarta Lindexjeans för 200 kr och en ny Timbuk väska som jag använt flitigt, träningskort... Resten var nog mest skit ;)

Vad spenderade du mest pengar på?
Hmm, en salig blandning av saker skulle jag tro. Men troligtvis mest på kläder, kurslitteratur och bensin.

Gjorde någonting dig riktigt glad?
Ja, många många saker :o)


Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2007?
Jag tvivlar på att jag kommer att bli påmind om just år 2007 om jag hör någon av mina favoritlåtar i år om tio år. Men om jag ska välja några låtar som legat mig varmt om hjärtat i år får det bli: Hallelujah, Trying to recall, Om du lämnade mig nu, Shorline mfl.

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Jag har nog varit ledsnare i år, fast samtidigt har jag lärt mig att uppskatta livet mycket mer än tidigare, så på sätt och vis har jag nog varit gladare också.

Vad önskar du att du gjort mer?
Tagit vara mer på varje dag


Vad önskar du att du gjort mindre?
Jämrat och ojjat mig över saker i onödan, som tentaresultat till exempel.

Hur tillbringade du julen?
Med mamma, Max, Dennis, moster, morbror och kusiner först, och sen senare på kvällen med Dennis familj och släkt.


Blev du kär i år?
Blev och blev, men fortsatte vara...

Favoritprogram på TV?
Prison Break, Andra Avenyn, Anna Phil, Ensam mamma söker

Bästa boken du läste i år?
Stig Larsson böckerna

Största musikaliska upptäckten?
Lars Winnerbäck


Vilken kändis var du mest sugen på?
Haha, ingen faktiskt


Vad gjorde du på din födelsedag 2007?
Jag var på simtävling i Sollentuna, som vilken annan söndag som helst, det var inte ens någon som orkade gå upp och sjunga för mig på morgonen. Men däremot blev jag ordentligt firad av tjejkompisar och släkt under fredagen och lördagen innan.


Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Verkligen...

Hur skulle du beskriva din stil år 2007?
Klänning eller mjukisar ;)

Vad fick dig att må bra?
Min familj, vänner, resor, mina simbarn m.m.


Vem saknade du?

Pappa

Jag har stora förväntningar på 2008, och hoppas att det kommer att bli ett hejdundrande år på alla sätt och vis...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback