Ogifta Par...

God morgon mina vänner?!

 

Har precis ätit frukost och ska snart åka iväg till Eriksdalsbadet för att titta på Linneas 50 fj på DM. Sen ska jag till Thordilshallen, vart nu den ligger, och titta på när Phias baskettjejer spelar nån match. Sen ska vi hem till henne och plugga resten av dagen. Var där i går och pluggade hela dan också, och nej, jag har inget liv just nu?

 

I går kväll träffade jag och Dennis Hanna och Mattias för middag  och lite planering av vår fjällresa. Det blir nog väldigt trevligt hoppas jag, fast också lite intressant att se hur det går ur relationssyfte och hållasamssyfte, då det uppkom några små dispyter om currysåser och kyckling bara under detta möte ;). Ska kalla trippen till Åre ? 08 -  a la Ogifta Par?

 

Nu måste jag snabba mig lite så jag inte missar Linneas lopp, hej hopp!


Kommentarer
Postat av: NAKET.se

tävla i min blogg :)
det enda du behöver göra är att kommentera vilket inlägg som helst och hoppas att det är kommentar nummer 2550!

Postat av: Junitjej

Ha en trevlig dag! ♥

2008-01-12 @ 09:26:03
URL: http://junitjej.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback