SlappiS DaG

Härligt att vara ledig i dag och inte ha några måsten, känns som om det var länge sedan jag hade en sån slappdag nu. Jag sov till nio i morse, gick upp och satte mig framför datorn och åt frukost (stor kaffe + Yoggi Blåbär med linfrön). Började kolla lite på seriesimslaget, som det är dags att ta ut nu inför första deltävlingen. Jobbigt det här året när man inte har någon koll alls på de minsta simmarna som ska vara med ännu (97:or!), hoppas att det blir bra i alla fall. Resten av dagen har jag bland annat städat av lite här hemma, hämtat Max i Berga och varit och tränat. Nu är snart lax och spenatpajen färdig och den ska avnjutas framför tv:n tillsammans med mamma, Dennis och Max?

 

image146

 

 

Kul med sånt gensvar på min fråga tidigare i dag föresten :o) ! (not)

 

 


Kommentarer
Postat av: Vendela

Hejhej Julia... Om du ändå håller på att planera seriesims laget så kan du ju sätta Annalee på 200 fjäril, hahah... Jürgen sa nämligen att det skulle vara jag eller hon som var tvungen att simma 200 fjäril och jag har aldrig simmat det på tävling förr :S Kram

Postat av: Julia

Tvärr så fanns det inte 200 fjärlin den här gången, annars skulle jag självklart ha gjort det :o)

2008-01-19 @ 09:04:22
Postat av: Kossan :)

What?? men vad snälla ni är då ^^ om jag skulle simmat det på seriesim, ja då skulle vi nog komma sist, taha

Ha det bra, Kram :)

2008-01-19 @ 09:20:06
URL: http://hogan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback