Springa eller inte springa?

I dag fick jag inbjudan till Vårruset och Tjejmilen hem i brevlådan. Blev väldigt sugen på att anmäla mig nu på en gång, så att jag har något att träna inför. Det är bara det att jag har anmält mig till Tjejmilen de senaste 3 åren utan att sen springa. Det är inte det att jag inte tränar inför det, för det brukar jag faktiskt vara ganska bra på sådär under sommarlovet. Men det kommer alltid någonting i vägen just den där helgen i slutet av augusti. Förra året var jag tvungen att lägga min årliga kräftskiva just den helgen, då det bara var den helgen som passade. Men i år ska jag nog inte ha någon kräftskiva, så det problemet får jag nog inte i år. Förr förra året eller om det var ännu ett år sedan var jag på en helt hemsk urflippad mardrömsfest några dagar innan och stukade foten m.m. Så då rök det loppet då med, men då var jag i alla fall där och hejjade på Hanna och Sandra. Aja men hur som helst så får ju de där Tjejmilen anmälningarna mig att ?hålla igång? på sommarlovet, så det kan nog vara värt att göra ett nytt försök även i år, och så får jag väl försöka prioritera lite bättre.

 

Vårruset kanske jag ska ta och springa med mina simmartjejer, gjorde det för två år sedan och det var j en mysig grej att göra, även om regnet öste ner när vi skulle ha picknick efteråt?


 

image149

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback