TENTAÅNGEST!!!!!!!!!!

Gud vilken tentaångest jag har, känns som om jag bara har legat och vridit mig hela natten?

Och det blir ju inte bättre av att tentan inte är förrän kl. 14, så att jag måste gå runt här hemma och vara hispig medan jag väntar på att få åka till skolan. Sen ska vi dessutom tvingas sitta och skriva ända till kl. 20, kan det vara mänskligt att hålla sig fokuserad så länge?

 

Nu till någonting roligare! Pratade med en kompis från högstadiet på msn, och hon betättade att hon väntar barn. :o) Ett riktigt tecken på att man börjar bli vuxen, att ens jämngamla kompisar börjar få barn. Tufft! Hon frågade om inte jag (vi) också skulle ha barn snart? Det var nästan så att jag bara ?ja jo det ska vi vänta på mig, jag vill också?. Men nä, några år måste vi nog vänta? När vi ändå är inne på barnaväntningar så är det en i min klass som väntar barn som ska få barnet typ i morgon, undra om det har kommit än, eller om hon kommer och skriver tentan idag? Hoppas inte jag hamnar nära henne i så fall, för då kommer jag nog inte kunna koncentrera mig :o). Tänk om vattnet går då mitt under tentan, coolt?

 

Aja håll alla era tummar och tår för mig i dag mellan kl. 14-20 :o)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback