Vi drar till fjällen...

Nu tror jag att allt är packat och klart inför morgondagen. Jag och älsklingen ligger i sängen och ska sova, måste bara vänta på att våra skivor ska brännas klart. Klockan är ställd på 06.00 i morgon, kl. 07.00 ska vi hämta våra medresenärer, det tar ju ett tag att köra så vi måste börja tidigt. Jag kommer att ta den första körsträckan, innan den tunga trafiken hunnit ut på vägarna ;)  

 

Så nu kommer det vara dött här på bloggen en vecka fram över. Typisk att jag ska åka bort nu när jag äntligen tycker att jag börjar få lite flyt på bloggandet. Nej gud, nu blev jag sådär klagande igen, det är ju inte typiskt (negativt) att jag ska åka bort. Det ska bli helt underbart skönt, och jag är sssåå tacksam för det.  Fick ju klagomål i en kommentar från min främsta kritiker här i livet Max över att han tycker att jag bara klagar och gnäller för riktiga i-lansproblem här på bloggen, hoppas att ni inte håller med honom, och förstår att det ofta är lite ironi i dessa eventuella klagomål.  

 

Ha en underbar vecka här hemma! ! !


Kommentarer
Postat av: Kossan :)

ha det så bra julia :) kram,


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback