Bästaste köpcentrumet !

Har varit hos Phia och skrivit idag. Efter några timmar när vi tyckte att vi varit alldeles för flitiga åkte vi i stället till Vällingby Centrum som har invigning för sitt nya köpcentrum K:fem idag. Vilket centrum säger jag bara, blir nästan lite avundsjuk det var bättre än att gå på stan, de hade precis alla butiker man vill ha :o)

Köpte ett par jättefina ?sommarklackskor? från Jerns som hade 20 % på hela sortimentet hela helgen. Samt 3 st kortärmade bastoppar från Sisters för 69:-/st (ord. pris149:-st). Sen var jag tyvärr tvungen att skynda hem så han jag han inte köpa nått mer. Men har ni inga planer för helgen kan jag rekommendera er att ta en liten utflykt till Vällingby, för de kommer ha massa bra erbjudanden i alla affärer hela helgen :o)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback