Det blir ingen bullmamma av mig :o(

Typiskt, har försovit mig! Har inte missat någon viktig föreläsning eller så men jag hade planerat att gå upp i tid i dag för att baka bullar till mina simbarn tills i eftermiddag. Så nu får jag försöka komma på en bra nödlösning under dagen. Det är nämligen så att vi har som tradition att alla ska ta med sig något gott, typ tårta eller bullar när de fyller år. Och eftersom jag har fyllt år var det min tut i dag. Kanske ska tillägga att den här veckan och kommande veckan kommer vi att äta tårta på träningen varje dag, alla fyller år nu, hm varför då, nio månader efter vad? Midsommar och första semesterveckan :o) Har bara folk tid att vara passionerade under semestern eller, illa hehe...

image214
Gör barn varje dag, året runt...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback