Det ska inte vara snö och kallt på landet...

Ojsann, bloggen har visst tagit ett rejält påsklov. Inte bra, jag vet, har man en blogg ska man skriva varje dag annars kan det lika gärna vara. Men jag har faktiskt varit på landet mesta delen av den gångna veckan, och där har vi inget Internet (ännu).


På landet var det snöigt och kallt och jag har inte gjort mycket alls. Första dygnet läste jag Mari Jungstedts senaste deckare I denna ljuva sommartid, som jag kan rekommendera. Har ni inte läst alla hennes tidigare "Gotlandsdeckare" kan ni dock börja med dem så blir det nog bättre. När jag alldeles för snart läst ut boken fanns det inte så mycket mer att göra än att äta, så det är i stort sett det jag har gjort de senaste dagarna ätit och sovit. Så den här veckan får det bli mycket träning och nyttig mat (hm vet redan nu att jag Madde och Phia ska äta våfflor på onsdag), men men, resterande veckan...

image221


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback