Luli 22 år i dag :o)

Jaha, så var man 22 år då, börjar ju bli riktigt gammal nu. Vad har jag åstadkommit i livet än så länge egentligen, inte mycket. Får ta och skärpa mig tills nästa år för när man fyller 23 år tycker jag att man ska ha "kommit någon vart", det känns lite som en "riktig" vuxengräns. När man blir myndig vid 18 är man ju långt ifrån vuxen, mer som en stor fjortis som i och för sig får köra bil och gå på krogen, vid 20 får man gå på systemet, men är inte så himla mycket mer vuxen för det. Men om någon säger att den är 23 år så ser jag den som en vuxen ansvarsfull person (med typ tre barn, villa och volvo, haha!), så jag har ett år på mig att "vuxna till mig".


Nästa födelsedag ska jag ha:


  • Flyttat hemifrån till en mysig lägenhet jag trivs i
  • Förbättrat mitt CV
  • En plan på vad jag ska jobba med när jag pluggat klart (då om några månader)
  • Rutmage ;)

Får se om jag lyckats om ett år...


Kommentarer
Postat av: Kossan :)

GRATTIS "lilla" Julia!
Hoppas att du har haft en toppendag!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback