Tisdag = Icakassörska

Suuuck vad jag lider varje gång jag jobbar just nu, det är så himla segt och bajstråkigt. Man känner sig helt nervärderad som människa när man sitter där och måste vara glad och trevlig samtidigt som man får ta en massa skit och gnäll från var och varannan kund. Hoppas att jag slipper det där snart, bara några veckor till... Nä nu fick jag ångest, ska vara tacksam att jag har ett jobb, tack Gud!


Tre roligare saker:


  • Fick precis reda på att Petra har en blogg :o) Askul! För hon skriver så himla kul och ärligt, den är genast tillagd i favoriter och kommer att läsas dagligen.

  • I morgon kommer Phia hem igen, eller hon har kommit hem ikväll men i morgon joinar hon mig och Madde i uppsatsskrivandet. Har saknat henne den här veckan, det känns som om hon varit borta i 100 år. Inte för att jag och Madde inte haft det trevligt bara vi två för det har vi verkligen, men det ska bli kul att träffas alla tre i morgon. Vi ska ses hos Madde klockan nio och förhoppningsvis får vi nygräddade scones då, mumma!

  • Vårt nya badrum här hemma är näst intill klart. Det blir rysligt snyggt måste jag säga (kanske kan lägga ut en bild senare i veckan), tack vare duktiga Tobias som slitit här hemma i några veckor nu. Det kommer lätt att bli husets snyggaste rum, så nästa gång vi får gäster får vi nog ta fördrinken i badrummet, eller nått?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback