Ego-förmiddag

I dag har jag haft en riktig "ego-förmiddag" som man mest brukar läsa om i tidningar.

 

Vaknade klockan åtta av att Dennis ringde och väckte mig, lika bra det. Åt en ovanligt piffig frukost i lugn och ro, han bläddra igenom alla DN-delar. Sen gick jag upp och lade mig i sängen igen och läste ut min bok (första Jo Nesbø deckaren). När jag gjort det snörade jag på mig löpskorna och sprang iväg på en tur i det vackra vädret. När jag kom hem satte jag mig i solen på altanen och läste nya Amelia.

 

Men nu var det slut på det härliga, ska hoppa in i duschen och sedan iväg till skolan för uppsatsopponering. Hoppas det går bra, för jag orkar inte riktigt med den där uppsatsen nå mer!


Kommentarer
Postat av: Helena

Klart vi orkar =) Vi kan äta scones tisdagmornar och sen pinna ner till friskis lagom till lunchgympan!

Postat av: Annalee

dags att börja blogga igen julia? Puss.

2008-06-27 @ 17:36:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback