Kandidatuppsats

Mitt liv har varit så sjukt schemalagt in i minsta minut de senaste dagarna så det inte har funnit någon som helst tid över till att blogga. Nu låter det som om jag har haft värsta spännande veckan, men det är verkligen inte så det ligger till. Dagarna har bestått i att gå upp tidigt, åka till Bromma, skriva flitigt på uppsatsen, åka hem igen, simträning, eventuellt egen träning eller jobb och sedan stupa i säng för att orka med nästa dags skrivande. Även om jag måste säga att det mestadels ändå är rätt så trevligt att skriva på uppsatsen, ska det bli himla skönt när det är över så att man blir lite fri igen. På tisdag ska första utkastet in så nu är det bara några intensiva dagars slutspurt kvar?


När vi slutat skriva för dagen idag begav jag mig till Vasateatern för att titta på mitt simbarns dansuppvisning. Måste säga att jag var lite fundersam över hur kul det kunde vara att titta på när folk dansar, men när hon kom in på scenen blev jag alldeles rörd över hur duktig hon var, fick gåshud! Den där annars lilla blyga pojkflickan kommer in på scenen som världens snyggaste och dansar som en gudinna. Alla andra dansare var också jätteduktiga, mina barn ska går på Lasse Kyhlers dansskola säger jag bara?
 

Min otroligt spännande helg kommer att bestå av: Sängen med några Grey?s avsnitt snart, simtävling i Eriksdal hela dagen i morgon, fira kusin Jack som fyllt år på kvällen (om jag hinner vara med), uppsatsskrivande i Vällingby på söndag förmiddag, sen Seriesim?

 

Lev väl och ha ett angenämt veckoslut


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback