Sorry för dålig uppdatering..

Åå nu har jag inte pluggat på 100 år, och när man inte gjort det på länge är det så himla svårt att komma igång igen. Jag vet liksom inte riktigt vart jag ska börja. Men eftersom jag haft väldigt mycket punktlistor i hjärnan den senaste tiden tänkte jag helt enkelt att jag gör en punktlista över vad jag gjort den senaste veckan:

 

  • Har haft årets tentaångest. Mådde så sjukt dåligt över den där j**la tentan förra torsdagen att jag inte visste var jag skulle ta vägen. Och inte kunde jag sova kvällen innan heller, höll på att bli tokig. Det slutade med att jag kockan tre på natten när jag prövat allt för att kunna somna gick upp och tog ett stort glas rödvin, hm...
  • Firat min moster som fyllt år
  • Har premiärseglat i Dennis nya segelbåt, väldigt nice, i den kan jag tänka mig att tillbringa några sköna dagar i sommar.
  • Ätit massa Ben Jerrys galss
  • Äntligen tvättat min bil
  • Sovit en massa
  • Kommit igång ordentligt med träningen och det vådar ju gott inför beach -08 även om det kanske är lite sent påtänkt nu.
  • Varit på Saras (Dennis äldsta syster) studentskiva, plus middag. Det var en trevlig middag, och det var nog en väldigt lyckat skiva för alla andra som var där. Men jag och Dennis kände oss som ett gammalt pensionärspar så vi åkte hem rätt tidigt
  • Ätit lunch med Hanna och Mattias i Hammarby Sjöstad
  • Gjort seriesimslaget
  • Varit i Farsta med Max och försökt styra upp hans klädinköp lite. Dessvärre märkte jag att han inte lyssnar på mig så mycket gällande det längre.
  • Kommit igång ordentligt med uppsatsskrivandet igen
  • Dansat bugg och ätit middag med simbarnen
  • M.m.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback