Fiskbullar <3

Fiskbullar är verkligen den perfekta lunchen när man sitter hemma och pluggar:

 

  • Supergott och nyttigt!
  • Kan variera med olika såser, hummersås, dillsås eller räksås och helt plötsligt kan man äta det tre dagar i rad ;)
  • Det går jättefort att göra och äta. Häll i en burk i en kastrull, låt det koka typ 2 minuter, ta av kastrullen, ta fram en sked, ät direkt ur kastrullen…
  • Det är bra att jag passar på att äta fisk när inte Dennis är med, eftersom han är allergisk. Måste ju få i mig lite omega 3 även om jag bor med honom.
  • Det är billigt…

 

Nu kanske vissa av er fiskbullsmotståndare där ute blir lite äcklade, sorry i så fall!


 


Kommentarer
Postat av: Helena

Allt jag säger är Blodpudding! Med potatisbullar eller bacon till... och så kan man ju dricka juice eller mjölk för att få variation =)

Postat av: Helena

Erik säger att man kan äta nudlar också... Det finns ju flera olika smaker! Vi sitter och jäser på tåget. Skönt att vi tränade i morse så jag inte har så mycket spring i benen för då kanske dom andra passagerarna skulle tröttna på mig...

2008-10-23 @ 20:08:49
URL: http://schoolingbannerfish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback