Hm...

Har inte bloggat på länge nu. Vet inte riktigt varför? Kanske för att jag känner mig lite nere. Vet inte riktigt varför jag gör det heller, jag borde inte klaga, allt är väl egentligen bra. Men ändå känner jag mig hela tiden lite ledsen, hela tiden lite stressad och hela tiden lite prestationsångest över saker. Det är väl bara en släng av vanligt höstdepression får vi hoppas, vi får hopas att det går över bara det kommer lite snö :o)

 

Idag var jag Dennis och Max en sväng på Hem & Villa mässan. Det var ganska snabbt avklarat med dem två, inte som Båtmässan direkt där man är från öppning till stängning typ. Vi var nog inte riktigt rätt målgrupp för den mässan helt enkelt, även om det fanns lite roliga grejer att titta på. Dinkelvåfflor och kaffe fick jag i alla fall, mums! Det var ifrån Café Hjärtans fröjd, är det någon som vet vart det caféet ligger på riktigt?

 

Nu ska jag kila ner till simhallen, 6*1000m blir det idag, stackars barn…

 


Kommentarer
Postat av: Annalee

haha, jo, stackars oss! Men vi simmar ju frivilligt :D

Postat av: Helena

Vännen, hoppas det känns lite bättre snart =) kanske är det tentan som hänger över?

Bra att du skriver ändå tycker jag, din blogg är min favorit!

Love

2008-10-15 @ 17:46:02
URL: http://schoolingbannerfish.blogg.se/
Postat av: Vendela

Jag var också på hem och villa mässa i söndags...

2008-10-16 @ 18:12:45
URL: http://veno.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback