Onsdag - ännu en pluggdag...

Urk…nu ska jag bara sitta här vid matbordet och plugga i sju timmar tills det är dags att gå till simhallen.. Kul! Jag har i alla fall gjort upp en plan för mitt pluggande en vecka framöver, så nu gäller det att se till att hålla den, annars känns det ju meningslöst…

 

I morgon fyller min sötaste lillebror 20 bast! Så ikväll ska vi hem dit och äta födelsedagsmiddag, för det är ingen som riktigt kan i morgon på själva födelsedagen. Hoppas att det blir något gott, det är väl i och för sig han som får bestämma så då blir det väl korvstroganoff lr nått, inte så hett…

 

 


Jag och lillebror för några år sen :)


I helgen kommer min farmor och kusin Johanna hit :o) för att hälsa på och fira Max igen på lördag. Kul, kul! Skulle dock va roligare om jag inte hade den här tentan att ha ångest för hela helgen. Men men man kan aldrig någonsin få allt kul på en gång…

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback