Så var det dags för den här ångesten igen...

Vem sitter på biblioteket hela dagarna, från det öppnar tills det stänger? Julia

Vem hatar statistik? Julia

Vem har inget liv? Julia

Vem har tentaångest? Julia

 

Jörgen skickade i alla fall ett väldigt fint mail till mig nyss:

 

Hej Julia, 

Hoppas det går bra med pluggandet. 

Här följer ett tips som jag hört som kan hjälpa dig.

Tänk dig att statistik är som en bikini, den avslöjar det mesta men döljer det väsentliga. 

Och om det hjälper tänk dig att rent statistiskt sett så kommer det att gå bra imorgon. 

// Jörgen


Aja snart ger jag nog upp och går hem från det här torra stället. Så får det gå som det går i morgon. Helgen blir i alla fall riktigt rolig hoppas jag. På fredag ska jag för gå på stan med Hanna, sen på Bond galapremiär med Emma, med efterfest på Berns. På lördag ska jag på träna och gå i kyrkan på dan, och sen på kvällen bär det av på den efterlängtade kryssningen. Vi är typ över 30 pers som ska åka, en massa gamla vänner från högstadiet och gymnasiet. Är så taggad ! ! !  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback