Torrboll...

Förlåt för att jag inte skriver så mycket här just nu… men det känns lite menlöst att skriva vad jag göra på dagarna när det enda jag gör är att plugga, äta, va i simhallen, träna och sova… Kan nog lätt bli lite tjatig inlägg, så då kanske det är lika bra att låta bli…

Men idag har jag som sagt pluggat från att jag steg upp ur sängen, förutom en liten paus för träning vid halv tolv. Nu har jag ätit lite och ska snart bege mig in mot stan och sedan Universitetet för ytterligare en kvällsföreläsning.


Läste att Nordea har sänkt sina rörliga boräntor med 0,5 % så nu dröjer det väl förhoppningsvis inte länge förrän Handelsbanken och de andra följer efter :o) I alla fall nått positivt i denna finanskris. Nä fy va torrt av mig att ens skriva det här, ja ni märker hur skadad man blir av att plugga ekonomi hela dagarna, suck!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback