Inget kaffe utan mjölk...

Ställde klockan på sju trots att jag var ledig. Vet inte varför jag ens försökte, för vet man att man är ledig går man inte upp om klockan ringer sju. Men tanken var god; tänkte att eftersom min kära pojkvän går upp typ fem varje morgon och kommer vara jättetrött ikväll så tänkte jag att jag också ville vara trött ikväll och därför skulle gå upp klockan sju. För det är så jobbigt om en är supertrött och en är jättespeedad och vill hitta på nått.

 

Aja pallrade mig i alla fall upp närmare nio med en dundrande huvudvärk (jag som aldrig har ont i huvudet annars). Det försvinner nog med lite kaffe tänkte jag och satte på en kanna, när jag hällt upp kaffet hade vi ju självklart ingen mjölk, så jag är tvungen att klä på mig och gå till ICA och köpa mjölk. Och det var ingen härlig promenad i det skick jag var i, men jag kan verkligen inte dricka kaffe utan mjölk! Nu två koppar kaffe och lite havregrynsgröt senare är jag tillbaka i normalskick.

 

Men var har dagen tagit vägen? Jag har verkligen inte gjort någonting vettigt, och klockan är halv tre!!! Jösses! Ska nog försöka gå och träna dubbla friskispass i alla fall, så jag får lite bättre samvete…

 

Sammanfattning av min dag med en bild


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback