Morning!

God morgon kära vänner!

 

Sitter här med mitt kaffe och min havregrynsgröt och tänkte rapportera lite om helgen som komma skall, eller ja helgen som vi rättare sagt är mitt uppe i. Snart är det dags att för andra gången åka till Handelsbanken i Skanstull, är lite nervös faktiskt. Efter det ska jag direkt bege mig till simhallen för en tävling på hemmaplan. Spännande, då det är den första riktiga tävlingen för säsongen. Jag hoppas stort på mina barn, speciellt på mina nya adepter som nu måste visa vad de går för…

 

Kvällen hade kunnat tillbringas med någon rolig fest eller liknande, för det känner jag mig verkligen taggad på. Och dessutom är jag ensam hemma, då Dennis ska ut till Utö på bartömning. Dessvärre så verkar de flesta vännerna svika mig genom att resa bort eller vara upptagna, juste den kvällen på året det passar bra för mig. Så jag ska nog hitta på nått mysigt med mammsen i stället, inte helt fel det heller…

 

Morgondagen bjuder på….Gissa?......Ja rätt, simtävling :o)


Kommentarer
Postat av: Annalee

Hehhe, vendela och jag har bakat 166 muffins och mamma har bakat 24 bullar till idag :o) :D

Postat av: Annalee

Svar: hehe, jo såklart ;)

2008-10-03 @ 14:46:26
URL: http://annalees.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback