Någon annans roliga dag

Efter den extreem långa och dagen igår var jag helt slut när jag kom hem. Gick och la mig nästa direkt. Efter någon timme kommer en superexalterad Dennis hem och väcker mig för att berätta allt om Coldplay. Han och Max hade tydligen haft årets flyt med biljetter och fått jättebra platser (de bestämde sig att gå några timmar innan). Konserten var tydligen fantastisk och jag fick höra och se lite smakprov ur hans mobil, och jag förstår vaför han var så exalterad. Dessutom satt de bredvid Måns Zelmerlöv och Marie Sernholt, de hade Eva och Efa precis bakom sig och självaste Per Gessle framför sig... Ja har den inte hänt nått kul i ens eget liv får man väl berätta om pojkvännens och brorsans dag, tragiskt men sant.


Ångrar verkligen att jag inte följde med, men jag var ju tvungen att sitta i skolan och läsa beskattningsrätt dj&äfkfuckWkräks/J#FĤKw%jävlarf##!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback