Pluggandet är igång...

Det blev ingen matiné idag, de ville hellre vänta tills nästa vecka och se Partik 1.5 när den har haft premiär. Så jag får väl leta upp någon liten unge i nått hörn någonstans som vill följa med mig på Wall-e, för jag vill se den... Synd att jag inte känner någon sexåring...


Istället har jag ägnat eftermiddagen åt att komma igång med studierna. Jag har inte lyft ett finger mer än att gå på föreläsningarna hittills på kurserna jag läser. Men nu har jag i alla fall kommit igång lite, känns bra :o) Så här tidigt har jag nog aldrig börjat läsa så det kommer nog bli succé, har inte tenta förrän i slutet av oktober. Statistik för ekonomer och Beskattningsrätt II läser jag just nu ifall det är någon som är intresserad.


Nu är det dags att kila ner till simhallen, känns riktigt bra att jag numera går ner dit på två minuter. Efter träningen ska min simtränarkollega Jörgen följa med hem hit och äta middag och planera lite...


Hej så länge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback