Snorig och hostig

Nu har jag varit dålig på att uppdatera igen, fy skäms! Men för att koma med en bortförklaring så har jag varit borta hela helgen, och sen resten av veckan har jag varit sjuk. Inte jättesjuk men förkyld, så jag har mest bara legat deckad på soffan så fort jag har varit hemma, vilket jag inte heller har varit särskilt mycket.


Idag är jag ledig, så jag tänkte ägna dagen åt att träna kl. 11.30 och sen plugga lite. Egentligen kanske jag inte borde träna än, utan vänta någon dag till. Men jag får tuppjuck av att inte ha tränat på snart en vecka så jag struntar i att jag kanske inte är hundra procent frisk och hoppas på det bästa.


I eftermiddag/kväll ska jag på en företagskväll på Grant Thornton (en Revisionsbyrå), med föredrag om dem, samt mat och mingel. Jag ska dock gå dit själv, vilket inte känns så lockande. Sophia är i Tyskland och Madde anmälde sig för sent. Aja hoppas det är någon man känner igen där i alla fall, som man kan svansa efter lite...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback