Stora Mossen tur och retur...

Har precis kommit hem från Vissvass och middag hos svärföräldrarna. Dennis behövde fixa nått med någon lastbil, så då passade vi på att göda oss själva lite med riktig hemlagad middag. Vilket är lite utav en bristvara nuförtiden. Efter middagen var Dennis och hans pappa tvungna att jobba vidare ett tag och Dennis mamma skulle åka och hämta hans lillasyster från träningen. I stället för att sätta mig och titta på tv själv följde jag med henne på en 1 ½ timmes bilresa till Stora Mossen tur och retur. Det var rätt mysigt faktiskt, sitta där och bli skjutsad genom stan i mörkret. Dessutom han man ju prata ordentligt med henne, vilket man kanske inte alltid hinner annars.


I morgon går jag i skolan mellan åtta på morgonen och nio på kvällen, så nu blir det sängen så fort älsklingen duschat klart så jag orkar med morgondagen...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback