Tillbaka!

Hm…tror att jag ska försöka mig på det här igen, en sista chans. Nu när mitt liv ser helt annorlunda ut än sist jag bloggade så kanske det ät lite roligare. Dessutom kan det ju vara kul för mamma och Max och veta vad jag har för mig om dagarna, eller? Numera är jag i alla fall för er som inte har hängt med sambo, lägenhetsägare och kanske lite mera vuxen, men bara ytterst lite.

 

Igår var min släkt på mammas sida över här på inflyttningsmiddag. Det var väldigt trevligt men samtidigt känns det skönt att veta att jag inte ”behöver” om jag inte själv vill, bjuda dem på middag förrän jag fyller år i mars. Det som är jobbigt med att ha middagsbjudningar är att hur god tid man än har på sig, så blir det ändå tokstressigt timmen innan gästerna kommer då allt ska göras på samma gång.

 

Idag: Tränat, fika med mamma, Seriesim, filmkväll??


Kommentarer
Postat av: Helena

Haha, känner igen mig i stressandet inför middagen... som tur är är mina och Eriks föräldrar notoriska senkommare, så oftast hinner vi klart ändå =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback